niedziela, 20 grudnia 2015

Produkty Avon godne uwagi - cz.1 kolorówka



Hej :-)

Dziś przygotowałam dla Was post na temat kosmetyków Avon, które skradły moje serce. Początkowo myślałam, że nie będzie tego dużo. Jednak, gdy zebrałam wszystkie najlepsze perełki okazało się, że mam tego całkiem sporo, dlatego postanowiłam podzielić post na dwie części. W tej zajmiemy się kolorówką, której jest zdecydowanie mniej niż kosmetyków pielęgnacyjnych. 

Myślę, że taki post będzie przydatny ze względu na to, że kosmetyki Avon nie są ogólnodostępne w drogeriach. Często bywa tak, że nie możemy ich zobaczyć, dotknąć, widzimy je tylko w katalogu.

 
Avon ma w swojej ofercie naprawdę wiele produktów godnych uwagi i na takich zamierzam się dziś skupić. Zanim przejdę do rzeczy wspomnę krótko o tym, że w poście tym nie zobaczycie niestety żadnego podkładu czy też cieni do powiek, gdyż jak dotąd nic mnie specjalnie nie urzekło, wręcz przeciwnie.


Kosmetykami kolorowymi, które polecam najbardziej są wysuwane konturówki do oczu


W ofercie istnieją różne wykończenia począwszy od klasycznych, po metaliczne, brokatowe, neonowe a także opalizujące. Uwielbiam te konturówki za trwałość, dość szeroką gamę kolorystyczną, oraz łatwość aplikacji. Potrafią fajnie urozmaicić zwykły, dzienny makijaż. Są niedrogie, w promocji możemy je kupić już za ok. 10zł.

Kolory, które posiadam to:

z serii klasycznej : blackest black, cosmic brown, oraz saturn grey
 
  
















z serii diamentowej ( z drobinkami ): sugar plum, emerald glow

 















z serii opalizującej: ultra violet, night star.

 
















Kolejnym hitem Avonu wg mnie jest Żelowa kredka do oczu Super Shock

Posiadam ją w kolorze czarnym, choć kuszą mnie również inne kolory. Kredka ta jest genialna dzięki swojej formule. Jest bardzo miękka, dzięki czemu łatwo ją zaaplikować na powiekę. Świetnie się ją rozciera i jest bardzo trwała. Ma mocny ciemny kolor czym wyróżnia się wśród wielu kredek, które mimo, że powinny być czarne, do końca takie nie są. Wyglądają na bardziej szare niż czarne. Ta jest znakomita. W promocji kupimy ją za ok. 15zł. 


Kosmetykiem, który mnie urzekł całkiem niedawno jest tusz do rzęs Super Extend Winged Out Mascara. Tusz ma świetną silikonową szczoteczkę, która ładnie rozdziela i wydłuża rzęsy. Utrzymuje się cały dzień, nie osypuje się. Jest rewelacyjny :-) Można go kupić za ok. 15-20zł.



Teraz pora na największy wg mnie hit z kolorówki Avonu. Jest nim Puder wyrównujący koloryt w perełkach CC ideal flawless

Dla mnie jest on największym bestsellerem, gdyż stanowi podstawę w każdym moim makijażu. Postanowiłam kupić go zaraz po tym jak pojawił się w ofercie. Początkowo gdy trafił w moje ręce i otworzyłam opakowanie, przeraziłam się. Ciemnoróżowe perełki zdecydowanie zdominowały pozostałe i puder ten nadawał się bardziej jako róż, a nie kosmetyk do nałożenia na całą twarz. Postanowiłam więc pozbyć się problemu i wszystkie różowe kuleczki wyrzuciłam. Pozostały mi więc perełki w kolorach: zielonym, fioletowym, żółtym i białym. 


 Teraz jestem z tego kosmetyku w 100% zadowolona. Ze względu na to, że mam suchą, wrażliwą cerę nie lubię mocnego zmatowienia. Zwykłego pudru używam tylko pod oczy i czasem w strefie T. Z reguły jednak na całą twarz stosuję mój Puder w perełkach gdyż daje mi naturalne, ładne rozświetlenie, ale jednocześnie sprawia, że skóra nie błyszczy się. Może to dziwne ale nazwałabym go kosmetykiem rozświetlająco – matującym jednocześnie :-) Świetnie utrwala makijaż, wykańczając go w sposób, który najbardziej mi odpowiada. W promocji perełki możemy kupić za ok. 25zł.

 Jeśli chodzi o standardowe pomadki do ust, tutaj również nic szczególnie mnie nie zauroczyło. Jednak całkiem ostatnio odkryłam Pomadkę pielęgnacyjną z woskiem pszczelim. Kolor, który wybrałam to Reviving Raspberry


 
















 Pomadka nie jest mocno napigmentowana, gdyż ma ona za zadanie nawilżać i pielęgnować usta dodając jedynie odrobinę koloru. Jest doskonała na co dzień, do pracy. Trwałością specjalnie nie powala i trzeba częściej ponawiać aplikację. Usta są po niej miękkie, zadbane i wygładzone. W promocji kupimy ją za ok. 15-20zł. 


Kosmetykami kolorowymi, które najbardziej mnie zaskoczyły są lakiery do paznokci. 


Posiadam kilka kolorów z 3 serii i zdecydowanie najbardziej polecam serię lakierów szybkoschnących Speed Dry+, gdyż utrzymują się one zdecydowanie najdłużej na moich paznokciach (do ok. 6 dni). Wysychają też znacznie szybciej niż pozostałe lakiery.  Moje kolory to: Red wine oraz Vamp it.



Inną serią, minimalnie gorszą ze względu na wolniejsze wysychanie jest seria lakierów Gel Finish. Moje kolory to Fire Cracker i Lavender Sky



Ostatnia to podstawowa seria lakierów Nailwear pro+. Kolor, który posiadam to Divine Lime. Utrzymuje się najkrócej w porównaniu do wcześniejszych lakierów, ok. 4 dni. Wszystkie serie lakierów możemy kupić za ok. 10-15zł. 


 Jeśli chodzi o najlepszą kolorówkę Avonu myślę, że zebrałam wszystko co najlepiej mi służy. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam w wyborze kosmetyków.  Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze typy, jakie kosmetyki kolorowe Avonu polecacie?? Już dziś zapraszam Was na drugą część poświęconą kosmetykom Avon. Znajdziecie w niej pielęgnację oraz zapachy.
Pozdrowionka :-)

3 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię konturówki do ust, lakiery z serii Gel Finish, kredkę SuperShock i przede wszystkim pomadki, zwłaszcza serie Ultra Colour Bold i Ultra Colour Matte, Lip Beauty Stylo, Zmysłowa Przyjemność i Extra Lasting :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresowały mnie wysuwane konturówki do oczu, na pewno przetestuje. Świetny post! :*

    OdpowiedzUsuń