niedziela, 21 lutego 2016

Zakupy kosmetyczne :-)



Hej :-)
Dziś zapraszam Was na haul :-) Ostatnio przyszła do mnie paczka ze sklepu internetowego cocolita.pl. Uwielbiam składać tam zamówienia, gdyż ceny są całkiem przystępne. Jako formę przesyłki można wybrać Paczkomaty, co jest moim zdaniem świetnym udogodnieniem ;-) Kosmetyki dostarczane są bardzo szybko.
Pragnę się z Wami podzielić tym co kupiłam, gdyż być może miałyście te produkty i wiecie już co nieco na ich temat. 
  


Pierwszą perełką, którą zamówiłam jest Folia metaliczna do powiek marki Makeup  Revolution. Jest polecana przez wiele makijażystek, dlatego postanowiłam ją wypróbować. 

Zdecydowałam się na odcień Rose Gold. Ma miękką, kremową konsystencję. Zapewnia wspaniały blask, dzięki któremu można stworzyć wiele ciekawych makijaży na specjalne okazje. Już nie mogę się doczekać, gdy użyję jej po raz pierwszy :-)


 Zdjęcia makijaży z jej wykorzystaniem są rewelacyjne. Mam nadzieję, że u mnie również świetnie się sprawdzi. Zestaw składa się z trzech produktów. Oprócz samego cienia znajduje się w nim również specjalny płyn, a także tacka do mieszania. Będziemy kombinować :-P Cena zestawu to 19,90 zł.

Kolejnym produktem jest Antybakteryjny płyn do mycia pędzli marki Makeup Revolution. Jak każda z nas wie, dokładne mycie pędzli oraz higiena są bardzo ważne w makijażu. Stan naszej cery w dużej mierze zależy nie tylko od samych kosmetyków, ale również od pędzli, którymi wykonujemy nasz makijaż. Ważne jest zatem posiadanie tego typu płynu, który oprócz usunięcia zabrudzeń pozbędzie się również bakterii. Cena to 24,90 zł.

 Makeup Revolution słynie także z posiadania w swojej ofercie białego podkładu do twarzy The One Foundation

Kolor biały to odcień Shade 1. Ma bardzo płynną konsystencję. Kupiłam go z myślą o rozjaśnianiu podkładów. 

Z przyjemnością go przetestuję, gdyż zdarzyło mi się kupić ostatnio nieco zbyt ciemny podkład. Mam nadzieję, że uda mi się go nieco rozjaśnić :-) Podkład jest dostępny w 16 odcieniach. Zamawiając go trafiłam na promocję i zapłaciłam jedyne 14,90 zł. 

 Następnym kosmetykiem do makijażu, jest z pewnością większości z Was znana matowa pomadka w kredce Matte Lipstick Crayon marki Golden Rose

Jest to już moja trzecia pomadka, tym razem wybrałam odcień 06 – śliczną malinową czerwień. Pomadki te całkiem nieźle się utrzymują. Są matowe, ale nie wysuszają ust, w przeciwieństwie do innych matowych pomadek. Za cenę 10,99 zł - rewelacja :-)


 Ostatnim zamówionym produktem jest pędzel do makijażu oczu marki Beauty  Crew o numerze BCE-10. Jest to bardzo tania i całkiem niezła marka pędzli. Posiadam już z tej serii dwa inne pędzle i są naprawdę fajne, nie gubią włosia oraz dobrze rozprowadzają kosmetyki. Pędzel tego typu (lepszy czy gorszy) przydaje się zawsze, choćby do rozświetlenia wewnętrznego kącika, przyciemnienia zewnętrznego czy też do podkreślenia dolnej powieki. Cena to jedyne 6,90 zł. 


Do następnego :-)

1 komentarz: